• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

TRISS I PAR.

Jättekul tema i veckans fototriss, var ute och fotade lite i stan i Fredags och har färska bilder som passar in i temat par, om man tänjer lite på begreppet naturligtvis. Bilderna är från Moderna Museet där jag var och tittade på Le Corbusierutställningen  (bilderna från själva utställningen kommer i ett senare inlägg ). Sen är det en bild från min favoritcdbutik Sound Pollution i Gamla Stan.

Länk till Coolstuffs Allahjärrtansdagstävling som man aldrig vinner i alla fall 🙂

#Blogg100

(8)

Få se nu par var det, om jag lägger det här vita locket bredvid det röda locket på ekgolvet, så får jag en perfekt parbi ……

tema+par

Nej, vad har jag gjort !!!!!!!!!!!

DSC_2815 (kopia)

FAN OCKSÅ !!!!!!!

Ni kan väl kolla nästa bild medan jag tar reda på det här.

”Du älskling, tycker det här känns lite fel, läste du instruktionen ordentligt ?”

DSC_2817 (kopia)

”Instruktion och instruktion, en vanlig jävla IKEAsäng skall väl en karl fixa att skruva ihop. Det finns säkert en tanke bakom det här, du vet sån där design.”

Ett halvt par.

IMG_2570 (kopia)

”Det är inte alla som har lätt att få till en parrelation men om jag står här i fönstret och spanar ut mot Stora Nygatan så kanske det dyker upp någon söt zombietjej.”

Nej , jag skippade dejten med zombien, han verkade jättesnäll men hade så dålig andedräkt. Han kanske precis som jag just ätit lunchpasta med vitlök på Vapiano ett par kvarter bort. Däremot köpte jag Sister Sins senaste Cd med den här låten som handlar om en destruktiv parrelation.

Det var ju lite smasch and grab där. Men dom hade kanske kommit fram till en sak när det gäller parrelationer.

RIKA BARN LEKA BÄST.

KajsaLisa

88 svar

  1. Härliga och tänkvärda bilder. Fint fotat.

    AX

  2. Vilka härliga bilder 🙂 Kul att se resten sen!

  3. Coola bilder. Våningssängens konstruktion kan ju vara bra för par med kommunikationsproblem.

  4. Kul bilder, de första två 🙂 Med dintext blir de ju extra bra!
    Glad att du skippade zombiedejten! Verkligen!

  5. Störtskön triss 🙂 Sängen gillade jag skarpt!

  6. good ideas for pairs 🙂

  7. En härlig och intressant komponerad triss. Kan inte välja favorit för jag gillar alla bilderna:)

  8. Det var ju en bra och originell triss på partemat. Och ja, Ramones fans börjar bli lite till åren, det är bara att acceptera.

  9. Roligt trissat!

    Ha en skön söndag!

  10. Vilka roliga foton! =)

  11. Rolig triss som också är vacker!

  12. Säkerhetsbälte till överslafen kanske, som vanligt en kul triss
    Ha en bra dag;-)
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2013/02/02/9406002-fototriss/

  13. Roligt och fyndigt som vanligt! Snygga bilder!
    Ha det gott!

  14. Hahaa… vilka konstverk, sängarna var klockrena, där får man verkligen fundera hur man skulle få till det 🙂 Du trissar och skriver, som vanligt på ett underhållande sätt. Man sitter med ett leende på läpparna varje gång. Ha det gott!

  15. Dagens första ASG lade jag av nu! Härligt! Tur att jag slipper ligga i den övre sängen, ja även i den undre också för det kan inte bli många sekunders sömn för det paret.

  16. Kanonbra triss med humor och konst som installation. Gillar den skarpt.

  17. Rolig och läcker triss! Stackars zombien, kan inte vara kul att stå och spana efter tjejer! Eller det kanske det är!

  18. Haha, gillar våningsängen, där kan man ju se varann när man ligger och snackar hela natten ;0P

  19. Härligt,sitter här och flinar gott. Du är alltid så kreativ med dina trissar,stort nöje att kika in!
    HA en skön söndag!

  20. Läckra bilder på partemat och med din text blir det hela så mycket roligare! 🙂

  21. Blir så glad av dina vackra bilder, en rolig tolkning på temat 😀

  22. Tack för tillfälle till skratt o härliga bilder.

  23. – Mamma, vad är det det heter, det där när man ligger ovanpå varandra?
    – … eeehhh … menar du … kärlek …?
    – Nej, nu vet jag! Det heter våningssäng!

    Tycker lite synd om din zombie som inte får ligga i våningssäng. 😛

  24. Härligt trissat, sängen vet jag inte hur de får till det, men som par klarar man säkert av att få plats i neder slafen 😉

  25. Haha ovanligt kul mix av bild och text idag.. Gillar konsten i sig och inte blev den sämre av dina randanmärkningar. Och så gillar jag de ständiga överraskningarna i dina inlägg 🙂

  26. Härliga bilder som passar precis till veckans triss tema..

  27. Ha, ha, thi hi! Garvar gott!. Det var en häftig partriss helt i min smak!
    Igen, thi, hi, he, he.

  28. Finurliga bilder, även om den sista var lite otäck 😀

  29. Hahahahaha vilken BRA triss!

  30. Riktigt kul triss….:D

  31. Underbar triss. Oljefaten är hur läckra som helst / Nettan

  32. Haha skitbra triss 🙂

  33. Oj, jag skrattade nästan ihjäl mig!
    Actually, the funniest triss här. So refreshing…I add you to my blogglist (the main blog, not the link you see)

  34. Ha ha, vilken kul triss som ger en lite huvudbry:). Snygga foton, de två första.

  35. Älskar din triss! Ja inte bara bilderna (tvåan är min absoluta favo), men jag asgarvade åt texten.
    Du har en riktigt rolig blogg måste jag säga. Gillas – helt i min stil:-)

  36. Jag fick mig ett gott skratt, vilken härlig triss!!

  37. Kanontriss som vanligt!

  38. Hög klass på både konst och humor – fin triss! 🙂

  39. Härlig triss!

  40. Jag kan inte se filmen på min iPhone… Men jag är berörd av alla bilder. Jo jag säljer oljor men det är i gröna tunnor som betyder: biologiskt nedbrytbar olja. Säng ligger jag i nu och ibland kan jag köpa någon skiva, sist köpte jag Pugh live 😉

Kommentera

