• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

JAHA VAD HAR JAG LOVAT NU DÅ ?

#Blogg100

(4)

Jag lovar på tok för mycket, igår lovade jag att gå in till alla som var med i bloggutmaningen #Blogg100 och kommentera, nu är dom uppe i 460 stycken, ingen aning om vad det här slutar.

SHIT OCKSÅ.

Det var flera inne hos mig igår och berättade att dom skulle hänga på. Jag får börja beta av dom efter Fredriks lista i bokstavsordning på Lördag. Kan alla som har en blogg som börjar på A sätta lite fart nu och anmäla sig. Det gäller dej också Anders.

plankan

Sen var det ju den där andra utmaningen som jag berättade om igår, stå på armbågarna med rak rygg och tårna i golvet, plankan kallas övningen för. Det slutade med 1 minut och 36 sekunder, alltså 19 sekunder bättre på en månad. Skall rapportera in resultatet till träningsbloggen Uppochhoppa.se i morgon.

Eftersom jag stod på armbågarna så hade jag händerna fria, så jag ställde datorn framför mig på golvet och naturligtvis  skrev jag det här inlägget medan jag stod så. Min nästa utmaning efter att jag bloggat i 100 dagar och kommenterat så där en 700 bloggar, blir att skriva en sexnovell stående naken i planka.

Men den här gången lovar jag inget.

KajsaLisa

14 svar

  1. Vilken utmaning, den missade jag totalt 😦

  2. Puh sickna krav du kommer med. Men alrite, dock vill nog jag och massor av andra ha bildbevis på det där med naken i planka. Bara för att 🙂

  3. Starkt jobbat, men jag fattar inte hur du klarade av att skriva samtidigt som du stod i plankan. Du hade nog klarat längre om du inte skrivit 😉

    Jag har inte en blogg som börjar på A men jag heter Annah 😉

    Ha det gott med alla kommentarer 😉

  4. Kul att du också är med i #blogg100. Själv sitter jag just nu och försöker hitta på ngt att skriva i dagens inlägg.

  5. Har kastat mig in i utmaningen med 🙂

Kommentera

