• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

NYTT ÅR NYA UTMANINGAR

blev det 2013 tillslut och det nya året ställer oss inför nya utmaningar.

DSC_0648 (kopia)

  • Att över huvud taget komma upp ur sängen nu på eftermiddagen.
  • Få liv i kvarglömda gäster som snarkar i soffan.
  • Ta sig ned till centrum, ( får gå, vågar inte köra idag) och köpa bakfyllepizza.
  • Sen all jävla disk, vem fan uppfann guldkant på porslin så man inte kan köra det i diskmaskinen.

Ja ja, jag vet, oväsentligheter, min det finns faktiskt 364 dagar till på det här året vi kan lösa växthuseffekten,  diskutera EU, krig, lågkonka och annat elände, skall bara ta mig genom den här skitdagen först.

Fan vad huvudet är trångt idag, var ligger magnecylen ?

KajsaLisa

8 svar

  1. Jag har svar på allt och ser mycket ljust ut på 2013 😉

    Kommer du inte upp har någon bäddat ned dig för hårt!
    Kvarglömda gäster diskar. Regel nummer 1 och bör redan stå på ytterdörren.
    Beställ hemkörningspizza!
    Guldkantsporslin!!! använd plasttallrikar, har du sett de nya guldbesticken?
    Växthuseffekten, flytta bara norrut får du känna på kyla och snö på riktigt.
    EU, kan jag inget om, Alnön gick inte med där.
    Lågkonkan är kanske på väg ja. Men vi är väl förberedda var inte så länge sedan sist…
    Däremot elände kan diskuteras en tand krånglar för Nackas admin.
    Magnecyl? Det kan betyda för lite vätskebrist bara (fri tolkning)

  2. fast vet du, jag kör mina tallrikar med guldkant i diskmaskinen och det går bra, det som inte går bra är att ställa in dem i micron som jag testade 🙂
    och GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET
    kramar

  3. Gott nytt år! Vilken cool bild! Ser ut som det regnar noter. 🙂

    • Bilden är flera år gammal och tagen från Saltsjökvarn mot Slussen. Att det blev noter av fyrverkeriet berodde på att jag hade lång exponeringstid, för att få in tillräckligt med ljus i kameran. Gott Nytt år på dig också.

  4. Bakfyllepizza..? Här har vi fullt upp med att ta oss igenom alla rester i kylskåpet. Jag gillar inte att slänga mat, bara för att den blivit för gammal. Allt ska ätas upp i tid.

Kommentera

