• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

HUR LÅTER DET NÄR EN SVERIGEDEMOKRAT HAR SEX ?

Facksmil Aftonbladet

Nu har Jimmie Åkesson problem igen, först var det en film med fulla toppar i partiet som kallade folk för babbe och hora, nu har den näringspolitiske talesmannen Lars Isovaara grymtat som en gris åt en vakt i riksdagshuset, av utländskt ursrung. Fast enligt honom själv så snyftade han.

Stackars Jimmie har det inte lätt, snart kommer väl den där elake Soran Ismail och gör ett skämt på det här, typ ”Det är grymt att vara Sverigedemokrat” eller något sånt.

( Pst, Soran läser du det här får du sno skämtet av mig )

Alltså Sverigedemokrater som är rädda springer runt med järnrör och gapflabbar, Sverigedemokrater som är ledsna grymtar som grisar, jag ställer mig bara en fråga.

Hur låter en Sverigedemokrat som är sexuellt upphetsad ?

Nej, inte ens jag kan i min vildaste fantasi komma på det.

Du Jimmie, skippa den där nolltolleransen mot rasism i partiet och inför nolltollerans mot känsloyttringar istället. Tror det är mer effektivt.

Sen vill jag bara tillägga en sak

Adolf Hitler var inte alls nazist

Han led av spasmer i högerarmen 🙂 .

KajsaLisa

4 svar

  1. Självklart var inte Adolf nazist!! 😉
    Otydlig har jag varit, bilden i mitt inlägg på Jackie var inte den jag tog men vad gör det=))

Kommentera

