• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

EN LITEN DIKT TILL ALLA STACKARS SVERIGEDEMOKRATER

Stackars Jimmie Åkesson här försöker han lansera Sverigedemokraterna light.

”Asså vi är inga rasister, vi tycker bara sådär lite lagom Svennebananilla om svartsk ….. öh invandrare menar jag naturligtvis, precis som ni andra gör som inte känner någon.”

Sen hamnar  deras ekonomiskpolitiske talesman film där han säger skit i den där lilla horan, till en tjej som går mellan ett bråk mellan höga Sverigedemokrater  och en fyllskalle. Uttrycket blattelover förekommer också.

LÄNK

Man får ju lätt intrycket av att dom är rasister, när man dessutom får reda på att det är en annan högt uppsatt Sverigedemokrat som filmat allt, så kan man ju konstatera att det är ju inga släktingar till Einstein som Jimmie tagit med sig in i riksdagen. Alla rasister skall rensas ur partiet, nu när Jimmie skall ta in partiet i dom fina salongerna och bli rumsrent. Tänk om stackars Jimmy blir ensam kvar, vi får väl hoppas att det finns någon tjej som klarar sig, så han har någon att dansa hambo med i sin nya folkdräkt, när han vill vara så där riktigt gammeldags vadmalssvensk.

För att trösta stackars Jimmie lite grann så lägger jag ut en liten dikt om honom i repris. Den ligger under min flik ”Mina dikter” Det är ingen som trycker på den, så jag kan lika bra lägga ut den igen. Folk trycker bara på fliken Sexnoveller, nej jag skall absolut inte ha några förutfattade meningar om mina läsare. Det blir nog bara så att klicket träffar där, ibland kan det vara svårt att styra musen, det är väl därför också som jag skriver sexnoveller.

SHIT ! Nu försa jag mig, tänk om jag är Sverigedemokrat.

Här kommer i alla fall dikten som är tillägnad Jimmie och alla andra Sverigedemokrater. Läs den så upptäcker ni att även om det är svårt nu, så kunde det varit värre.

Han såg sig i spegeln för  partiet var det knappast nån seger.

För under natten hade Jimmie Åkesson förvandlats till neger

Var detta någon typ av djävulsk rekarnation.

Så nu satt hela SD i en svår situation.

Han ringde partiet och sa vi kom ingen vart.

För i natt så blev jag alldeles svart.

Partisekreteraren grät, var glad att du en blev sån skurk .

Du kan ju rappa, själv blev jag Turk.

På krismötet sa alla det var som fan.

När en riksdagsman dök upp som indian.

Det är något djävulskt, har gud  straffat oss till slut.

Hördes det från en kines som titta ut.

I invandrarpolitiken så detta slog split

För ingen av SDarna i riksdan var längre vit.

Alla var färgade inga var vita.

Skulle man nu i partiprogrammet skita.

Turksekreteraren sa ingen fara.

Med min nya fez jag trollar bara.

Simsalabim man måste vara snabb,

Och vips förvandlades han till en kebab.

Äsch det funkar ju inte vem skall vi klandra

Vi blir nog tvungna att utvisa varandra

Men Jimmie fick en ide, vi skall inte va rädda.

I Riksdagen nu vi i burka går klädda.

Men i riksdagen fick han som han ville vår gud.

För i salen fixa Björklund ett burkaförbud.

Titta, jag har lyckats skriva något snällt om Folkpartiet, det trodde ni inte va!!!!!!!!!

KajsaLisa

6 svar

  1. Historien med Erik Almqvist visar än mer tydligt SDs rätta ansikte. Att SD är ett parti med en rasistisk ideologi är ingen överraskning. Det bedrövliga är att ca tio procent av Sveriges befolkning säger sig sympatisera med den ideologin. De (social)demokratiska krafterna i Sverige har ett viktigt opinionsbildningsarbete framför sig innan valet 2014.

  2. Helt klart oacceptabelt uppförande, dock tycker jag det borde riktas lite kritik mot Moderaterna också som har en man som vill förbjuda att killar och tjejer umgås ensamma innan de gifter sig i ett parti. En man som tycker en pedofil är den bästa människan som levt på vår jord… läs mer här: http://magicalmoments.spotlife.se/2012/11/15/abdirizak-waberi-naste-man-att-avga

  3. Lägg märke till dem som försöker byta ämne nu.

Kommentera

