• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

KURRAGÖMMA

En känd miljöorganisation stresstestar just nu Ringhals och Forsmark genom att gömma sig där inne.

(Länk)

Nittiosex, nittosju, nittioåtta, nittionio,

HUNDRA !

( Facksmil SVD )

 Greenpeace nu kommer vi !!!

Men vad är det här ? Vilka häftiga torn!

Äsch, vi struntar i det här, vi klättrar över skalskyddet, in en säkerhetsnivå och leker burken istället.

Fritt fram !

Men jag kom att tänka på en sak, EU-kommissionen gjorde ju en stresstest här i somras, jag har inte hört att dom hittat dom än. Stackare, dom måste vara hungriga och det börjar bli kalla nätter nu, om dom gömmer sig i bara sommarkläder. Får fixa en skallgångskedja, men först leker vi klart den här omgången.

Burken för dig som hänger och dinglar i kanten på reaktorbassängen, jag ser fingertopparna.

8 svar

  1. Men de var rätt duktiga på att gömma sig. Bäst var killen från grannkommunen här. Kram

  2. Farligt det de har gjort och olagligt. Kanske är det dock ganska bra agerat då man ju uppenbarligen bara kan promenera in sådär. De kunde ju varit terrorister..

  3. Skrämmande och helt sjukt… Orkar inte!!
    Önskar dej en fin helg=))

  4. I samband med att jag läste i media om Greenpeaceaktionen fick jag lära mig det där ordet jag aldrig hört förut: stresstest. Ett bra ord. Funderar nu på vart jag ska anordna ett eget stresstest.

Kommentera

