• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

JAG HAR FÖR MYCKET FRITID

Det är otroligt vad mycket man skall ta ställning till nu för tiden, skolan går åt helvete, folk är arbetslösa,barnfattigdom, bostäderna räcker inte till, hela världen håller på att dras ned i en ekonomisk kris. I USA finns det risk att en republikansk blåkopia av Gordon Gecko, rollen som Mikael Douglas spelade i Wall Street blir president.

Jaja, ni vet alla nyheter man blir så trött på att höra och vem bryr sig. Sen den där växthuseffekten, skiter väl i den, vi har ju så många TV kanaler att titta på så vem fan bryr sig om vädret.

Mitt i allt detta inträffar det här !

Ja men det är ju självklart att vi blir upprörda. Att man inte kan lita på TV4 längre.

Tänk om dom fuskar i Fångarna på fortet också.

Nu vet jag inte vad jag skall göra, var precis på väg ut i tvättstugan och kolla så ingen lämnat kvar ludd i torktumlarfiltret, men nu är jag så upprörd att jag inte fixar att skriva en arg lapp. Bad grannen om hjälp, men hon var upptagen.

Hon brydde sig inte längre, hon skulle precis gå ut och skaffa sig ett liv.

Undrar vad hon menade.

KajsaLisa

( En blogg som tar det här jag skrev om i början på lite större allvar Nemokrati. Tack för länkningen. )

4 svar

  1. Man måste årioritera. Det måste också Aftonbladet. årioritera det som säljer flest tidningar, inte vad so är viktigast. Tyvärr.

Kommentera

