• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

NU LÖSER VI DET HÄR MORDET QUICKT

Okej, jag tar tillbaka allt jag sagt, jag har inte mördat någon. Jo förresten jag tror det var jag som mördade Olof Palme.

——————————————————————————————————————-

  SHIT ! Vi har löst Palmemordet, kontakta tidningarna omedelbart.

——————————————————————————————————————–

Ja men ta det lugnt nu, jag sa ju att jag inte är säker, det är ju över 25 år sen, kommer knappt ihåg ett skit.

———————————————————————————————————————-

Men snälla Thomas …. öh …. Sture menar jag naturligtvis, det skall du inte oroa dig för. Det finns hur mycket material som helst du kan få läsa på, kan vi inte käka lunch ihop i veckan och bestämma en dag för rättegång. Jag bjuder, har Rikskuponger.

———————————————————————————————————————————–

Öh … Palmemordet… läst utredningen …. taskigt skött från början …… inkompetenta åklagarmyndigheter ……. Ni har ju inte ens ett mordvapen.

——————————————————————————————————————

Behövs inte, mordvapnet kan ligga i sjön bakom den här bommen, vi tömmer den på vatten. Hittar vi inget, så har jag pratat med han som har nyckeln och han säger att bommen kan ha varit uppfälld i Februari 1986. Vad säger du nu då din jävla mediasnut.

————————————————————————————————————————-

———————————————————————————————————————–

Suck, inte nu igen. Jag blir bara så himla … öh … sömnig.

————————————————————————————————————————

Jo förresten, jag kom på en sak till, den där Kennedy, John F Kennedy hette han va ?

—————————————————————————————————————————-

Hallå, växeln, kan du koppla mig till FBI

————————————————————————————————————-

 

 

Sådär, nu löstes både Palme och Kennedymordet Quickt. Finns det några oklarheter tar vi bara en Kwast och sopar dom under mattan.

KajsaLisa

10 svar

  1. Fy tusen så bra, förlåt men jag skrattade rejält. Kram

  2. Hahaha klockrent. Jag blir då inte så..öh…himla sömnig när jag läser din blogg och det får man ju tacka för *bugar* 🙂

Kommentera

