• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

KISS OCH BAJSHUMOR FÖR SPORTFÅNAR

Jag måste nog skriva något om OS.

Jag är egentligen totalt ointresserad av OS, men eftersom det är så stort måste jag väl tycka något i alla fall. Tycker alltid det är roligt när någon får medalj som ingen räknat med. Här sitter alla framför TVn och hoppas på att en svensk skall hoppa längst, hoppa högst eller springa fortast. Så går dom ut i köket för att hämta en ny öl i kylen och en till påse chips.

Då är vi plötsligt näst bäst i världen på att skjuta.

Ingen känner ens igen namnet, men jag tänkte istället skriva lite om gårdagens stora avslöjande. Enligt den före detta elitsimmaren Carly Geer ……..

Kissar dom flesta i bassängen.

LÄNK

Simmarna alltså, dom andra idrottarna kissar tydligen någon annanstans. Jag har länge misstänkt att det är på det här viset. Men tänk er själva. Ifall dom blir kissnödiga efter halva bassängen, simma in till kanten, springa upp och hitta en toalett, sen kanske det är upptaget. Efter kissningen, så skall dom tillbaka och fortsätta från där dom slutade. Det blir ett helvete att hinna ikapp dom andra.

Men nu har dom börjat fuska tyvärr.

Vissa simmare har gjort en springa mellan benen i baddräkten eller badbyxorna, precis efter vändningen tömmer dom sig så dom får bra tryck mot kaklet, då tjänar dom en halv hundradels sekund. Därför har den internationella OS kommiten bestämt att klassa kissande simmare som dopade. Man kommer att ta DNA-prov på bassängvattnet för att kunna se vilka simmare som kissat.

Man är även rädd för att det skall börja fuskas med avföring inom andra grenar. En del cyklister har börjat använda cykelbyxor med öppning där bak.

Dom bryter sig ur klungan, sen lägger dom en riktig brakare så dom bakom halkar omkull i det.

Nej se upp, nu skiter han där framme !

Inte lite heller.

Nej, nu får det vara nog för idag, nu skall jag gå och ställa mig i badkaret och duscha, samtidigt som jag gör något annat.

Vad får ni gissa själva 🙂

KajsaLisa

2 svar

  1. Kanske du har en vattentät mobil som du skickar sms med? Längre än så låter jag inte mina fantasier skena iväg.

Kommentera

