• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

JAG VET MAN SKALL INTE BLOGGA PA FYLLAVN DEL ?

Ett nytt inlägg öm hur man uppför sig, blogga aldrig på fnyllan.Druckyt öl och prartart med gamla scoutkopisar, pubafton. Har ni testat den här ?

Länk

Skitgod, svaraer kommrentarer i morgomoch ytt rejklanwe the city inlägg.

KajsaLisa

4 svar

  1. PÅ fyllan? Inte då – det är allergi mot allt som ligger i luften så här års! Tål du inte humleblommor/pollen kanske? 😉

    • Det måste vara humlen som du säger. Dessutom är jag allergisk mot skaldjur, mår illa när jag tar dom till vitt vin. Sen har jag läderallergi också, får alltid ont i huvudet efter att jag somnat i sängen med skorna på 🙂

  2. nej 🙂 den har jag inte testat men det har tydligen du gjort 😀
    kramar

Kommentera

