• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

VENUSMASSAGEN

Hoppas ni haft en trevlig nationaldag, själv jobbade jag, ett extraknäck. Var inne på Skansen och jobbade med nationaldagsfirandet som kaffeflicka, bakom Solidenscenen. Men skvallra inte för Sylvia.

Ett kreativt försök att fota en byggkran som en svensk flagga, tyvärr var den vriden åt fel håll, men det blev ju gult och blått i alla fall.

Okej, nu ljög jag 😦

Nej, jag hoppade av det jobbet, jag är nämligen sexuellt tillfredsställd. hela Juni ut. Med viss reservation för att man får någon över sig på liggunderlaget i tältet i midsommar, efter ett mentalt sillunchhaveri. Men sånt är ju svårt att veta i förväg, dessutom svårt att minnas efter.

Men händer det och jag kommer ihåg något så lovar jag givetvis att blogga om det.

Säger bara lita aldrig på media, inte ens när det gäller erotik och då menar jag inte bara kaffeflickor.

Alla ni tjejer missade något i går natt.

Ni har säkert läst om Venuspassagen, planeten Venus passerar framför solen som en prick. Okej, intresseklubben antecknar, ni låg säkert och sov. Efter som Venus alltid kopplats samman med erotik så förstod jag med en gång att det var något som var fel.  Tydligen har media inte kollat upp den här fantastiska nyheten ordentligt, vilket jag gjorde. Man har alltså skrivit fel, det skall vara ett m inte ett p.

Alltså Venusmassagen.

Sånt kan ju inte en stackars singeltjej missa. När jag släppt del tre i min reklame the cityserie i natt tog jag jag av mig jeansen, trosorna, svepte in mig i en filt och gick ut på gräsmattan. Stod där och huttrade i soluppgången, sen kom den där pricken farande, jag slängde av mig filten i det daggvåta gräset, ställde mig enbart iklädd en t-shirt med benen brett isär och inväntade mitt one night stand utan tedrickande. Innan jag gick ut tipsade jag Krulli, men jag vet inte om hon hann se det.

Det började som en ilning, pillade lite, sen small det bara till. Det svartnade för ögonen, skrek rätt ut och fan vad det plaskade till där nere. Shit, det där hade ingen gammal halvstarrig monark fixat. Tidningsbudet höll på att klippa grannens staket , har han aldrig sett en halvnaken tjej yla mot soluppgången tidigare.

Efter att jag ramlat ihop på gräsmattan, gick jag in för att lägga mig, krama kudden och sova. Tydligen hade jag väckt en del grannar, för det lyste hos dom. Nu blir det väl ett jävla tisslande och tasslande över syrenhäckarna i radhusområdet, när man visar sig ute i helgen. Men jag gör som vanligt när jag skall få dom att hålla käft. Jagar mördarsniglar på min radhustäppa, med motorsåg iklädd hockeymask. Det gäller att sätta sig i respekt.

För er som missade det här så kommer det en ny venusmassage om 125 år, så det är bara att vänta.

Lägger in en video med några tjejer som skriker högre än mig och säkert var ute i natt.

Inte visste jag att astronomi kunde vara så erotiskt.

KajsaLisa

10 svar

  1. haha, låter som det kan vara värt 125 års väntan;)

  2. Å fyffan, 125 år tills nästa gång. Hoppas de skyndar på med kryo-tekniken så det inte hinner bli helt jäkla torrt… 😛

  3. Det där missade jag totalt. Typiskt mig. Nu får man ge sig till tåls 125 år till..

Kommentera

