• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

REINFELDT GÄSTBLOGGAR IGEN

( Även dom som inte finns )

Okej, jag blir missförstådd hela tiden och beskylld för att slarva med statistiken över arbetslöshet och annat. Därför måste jag tacka  KajsaLisa,  som åter igen upplåter sin blogg så jag kan prata till punkt och förklara hur det ligger till.

När det gäller dom ökade klyftorna i Sverige så beror dom på att man använder fel beräkningsmodell. Om man räknar bort dom 50 % som tjänar minst och dom 50% som tjänar mest, så blir det ingenting kvar att ha en klyfta mellan och då finns det alltså inga klyftor.

Sen har vi låtit Sverige sjunka i den internationella ligan när det gäller A-kassan och därmed tydliggjort utanförskapet, eftersom vi inte blundar för problemen, så nu kan den som vill göra något åt dom. När det gäller arbetslinjen så går vi från klarhet till klarhet.

Det skall löna sig att vara etnisk svensk mitt i livet.

Fredrik Reinfeldt.

10 svar

  1. Det är bra att statsminister Reinfeld har börjat tala om detta problem för annars kan det blir som jag läste någonstans att svenskarna flyttar ut från Sverige. Det finns snart inget av gamla Sverige kvar. Bara arbetslöshet, kriminalitet och invandrare. Det är så en vanlig människan upplever det hela idag. Absolut ingen positivt känsla man har i magtrakten

  2. Kajsa-Lisa inte visste jag att du är såå gentil att du låter Fredrik blogga på din blogg. Kunde han kanske prata i kronor och inte i %. Säg det till honom nästa gång 😉

  3. När jag läser detta önskar jag faktiskt att jag var ett antal år yngre. Det andra är jag visserligen. Men det är nog bara att konstatera att jag är för gammal för Nya Moderaternas politik…

  4. Jag kan kan verkligen ändra på tabeller och dylikt. Kram

    • Tappar dom majoriteten nästa val så skall han börja jobba som trollkarl på barnkalas. Titta barn, här är en enkrona simsalabim så var den borta. Det var en etnisk svensk mitt i livet som fick den.

  5. Reinfeldt, Reinfeldt, Reinfeldt! Du är ju så smart! Dessutom att blogga här hos KajsaLisa är ännu smartare! Snart är det val igen! Kommer folket vara lika trögtänkta detta valet som förra kommer Sverige gå under!

Kommentera

