• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

UPPLAGEBOOST

Det har hettat till lite om Blondinbelllas rumpa …. öhhh ….. försök att ingjuta självförtroende i unga tjejer menar jag naturligtvis.

Facksmil Aftonbladet

Länk

Okej, Blondinbella är naken i sin egen tidning, i och för sig så har hon inget emot att folk köper den, men det är naturligtvis inte därför hon är naken på omslaget, utan hon vill visa sin normala kropp för att kämpa mot dom trådsmala idealen. Nu känner hon sig misstänkliggjord att enbart vara ute i kommersiellt syfte.

 Länk

Men det här greppet är ju ingenting nytt, Slitz har ju länge kämpat mot dom trådsmala idealen och förr när det fanns herrtidningar, såg man till att det putade ut här och var. Jag hittade en när jag var ungefär tolv, i en kartong i källaren, som troligtvis tillhört farsan. Morsan hajade till när jag visade den och sa, ”jag trodde jag slängt allihop.” inte berättade hon att farsan var med och kämpade mot kroppsfixeringen.

Så här såg dom ut.

Kolla likheten i poseringen, naturligtvis var man noga på den tiden att visa upp  former, så tjejerna inte föll för dom trådsmala idealen. Men dom kanske gick att använda i andra syften också.

Den här tidningen låg ute  på Tradera, så nu kan alla killar som inte vill köpa Egoboost eller Slitz att gå in och bjuda på en klassiker, att ta med in på toa.

Nej, usch vad elak jag är, gå ut och anklaga Slitz på det här viset, nu vet jag.

Jag hänger på Slitz Egoboost och FIB Aktuellt, är vi många som kämpar kan vi hjälpa dom stackars tjejerna.

Lägger ut en video först, med en tjej som jag tycker tar upp dom här problemen med humor, så ni som  känner att ni kan bli illa berörda inte scrollar ned av misstag.

Under den lägger jag ut mig själv naken.

Visst, scrolla på bara men gnäll inte på mig.

Den här naken bilden med mig till höger är tagen under ett väldigt erotiskt tillfälle, av Bingo Rimer för att illustrera den första av alla sex noveller jag skrev.

Min lilla korvgubbe och jag

Nu vet jag naturligtvis att ord som erotiska noveller och nakenbilder triggar sökmotorerna, men anledningen till att jag lägger ut bilden är att alla smala modeller skall bli sugna på korv och få lite mat i sig. Sen har jag ju i och för sig inget emot att få lite fler läsare även om det inte är just därför jag gör det.

För kom ihåg en sak.

Om du skall bli riktigt duktig på hyckleri, så är du själv den första människan du skall försöka övertyga .

KajsaLIsa

2 svar

  1. SÅ bra skrivet! 🙂

Kommentera

