• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

SATANS JÄVLA UNDERBARA SKITHELG

Jaha, nyss hemkommen från jobbet ny sitter jag här framför datorn och känner mig jävligt ambivalent. Har inte bestämt om jag skall hata eller älska den kommande helgen.

Men herregud alla musiclovers, tänk efter själva, kan det bli värre än så här. Idag ( klockan är över midnatt när jag skriver detta ) så händer följande i Globen.

Först Death Stars

Sen Rammstein

Sveriges och Tysklands bästa hårdrocksband på samma scen samma kväll och inte har jag någon biljett inte.

Vad gör en stackars tjej i det läget, jo ingår en pakt med Djävulen själv ( Biljett punkt nu ).

Här har jag krälat i stoftet för Biljett.nu och skrikit.

Trampa på mig, ockra på mig, ruinera mig, bara jag får en biljett.

Men det enda som har hänt är att mejlboxen har fyllts med erbjudanden, typ krogshower där man sitter vid långbord, gungar fram och tillbaka i armkrok och sjunger allsång med Lasse Berghagen.

SÄGER BARA FUCK TEDDYBJÖRNEN FREDRIKSSON 😦

Men på Lördag har jag biljett till Bandit Rockawards. Där skall jag se, Sabbaton, Rauptier, Amaranth, Supercharger, Seether och sist men inte minst 3 Dorrs Down  ( bild och videoexplosion kommer senare i bloggen ).

OCH DET ÄR JU INTE KATTSKIT DIREKT

Men först måste jag sticka till IKEA och köpa ett bord. Jag har varit inne hos Hanna Friden och diskuterat bord och det finns ett jättebra bord på hennes blogg.

Kolla själva ( Länk )

Jag skall klä på mig bordet och ha ett privat barhängsmys där, eftersom det alltid är fullt vid bardisken. Antingen blir det en blyg långhårig urtvättad MaidenT-shirt eller en kajalkille med svart hår Nikki Sixx-skäggrand på hakan, bandana och skinnjeans och då vet man aldrig hur det slutar.

(Vet jag visst för det slutar hemma hos mig 🙂 )

Jag kommer att ha sexkantsnyckeln strategiskt placerad på sängbordet så jag får av mig bordet.

Annars blir bordet en P-skiva

Nej, inte en sån, ni kollade väl länken annars finns det inte en chans att ni förstår det här dåliga långsökta skämtet.

2-1 till mig i helgen alltså.

KajsaLisa

6 svar

  1. Jag har alltid tyckt att p-skiva låter som ett preventivmedel!

Kommentera

