• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

THIS IS HOW THIS SHIT WORKS

En lektion i sociala medier.

LCHF, LCHFnej det funkar inte.

Facksmil Aftonbladet

Katrin Zytomierska här. Jag har hackat alla bloggar på bloggportalen, måste meddela en sak.

JAG MATAR UNGEN MED SKOKRÄM JUST NU !

Nu hände det något, fan vad det rasslar in läsare på ”Fuck you right back”.

Få se nu hata, hata, hata 50 kommentarer hatar mig i minuten. Bingo, shit vad sidvisningar på bloggen.

Va lilla gubben, har du redan satt i dig ostsmörgåsen och druckit upp chokladen, klä på dig overallen så går vi ut och åker pulka i snön,  mamma skall bara ringa några annonsörer först.

Dom andra föräldrarna i pulkabacken är så mossiga, ingen vill stå bredvid mig och prata med mig. Dom skulle bara veta vad det kostar på att vara provokatör.

Men det är som jag alltid sagt

Det man inte har i huvudet får man ha i käften.

Det gäller att gapa och skrika högst.

Katrin

14 svar

  1. Ja jisses, men vad säger man? Zytomierska är på tablåerna nu så jag antar att hon har något på gång. Någon ny tv-show, en bok, mer bloggande eller vem fan vet? Och vem bryr sig, bara hon får vara speciell och i rampljuset. Hade jag inte varit så snäll och belevad hade jag kallat henne för media h**a….men det gör jag ju inte. Jag bara påskiner ett faktum 🙂

  2. Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.
    Så kolla gärna in min blogg:)
    Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)
    Ps. kör även dagens blogg där du har chansena tt bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag:) så passa på att anmäl dej:)

  3. jo, men är det inte så, det som saknas i huvudet finns i den gapande munnen
    Sv: jag håller med dig, den reklamen behövs inte alls, vi blir ju matade med den överallt ändå
    kramar

  4. Hon är inte det brightaste världen har skådat…….

  5. Exakt, så träffsäkert. Det gäller att skrika och gapa högst om man skall hamna högst på listorna….

  6. Hon är märklig den damen. För några år sedan så tyckte hon illa om barnvagnar och ungar som skrek. Fattas nog några celler i det huvudet. Kram

Kommentera

