• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

OKEJ, JAG ERKÄNNER JAG ÄR CARL BILDT DEL 2

Var det någon som gick på det jag skrev igår, att min blogg var ett påhitt av Carl Bildt ?

LÄNK

Nej, jag tänkte väl det.

här ser jag absolut inte ut.

Naturligtvis har mina intelligenta läsare listat ut hur det ligger till.

Carl Bildt finns inte.

Det är alltså jag som hittat på Carl Bildt och inte tvärt om.Carl Bildt har varit en lysande affärside, Reinfeldt och dom andra i Alliansen har inte begripit något alls.

Dom har aldrig fått träffa honom, jag har kopplat en telefonsvarare som säger ”tyvärr träffar jag Tanzanias infrastrukturminister den här veckan så jag är upptagen”. Han träffar nya ministrar varje vecka i olika länder och Reinfeldt är jättenöjd. Han åker ju bara runt i Sverige och är landsfaderlig, inte har han tid med utrikespolitik. Hittade en medelålders gubbe i Skåne som skorrade på rätt sätt. Han satt fast i fas 3-träsket och var jätteglad att få lite extrajobb då och då. Sen vid EU-möten och liknande så får man använda photoshop.

Här skakar han hand med Israels premiärminister, det är Obamas kropp, bytte bara ut huvudet.

Så nu vet ni, så här jobbar en sann bloggentrepenör. Tycker Blondinbella kan ta sin blogg, Egoboostblaska och  slänga sig i väggen. Hon får ränna runt som en idiot för att få in reklampengar. Själv håvar jag bara in. Dels reklamvärdet från bloggen, sen en fet utrikesministerlön direkt in på mitt fejkade Bildtkonto den 25 varje månad.

Så lite stålar från Lundin Oil naturligtvis.

Nej, jag har absolut inget dåligt samvete, sanningshalten i det här är väl lika stor som i Egoboost, men upplägget är mer lönsamt. 

Men jag har faktiskt börjat tröttna på den här mannen, därför har jag skaffat copyright på Carl Bildt och ligger just nu i förhandlingar med Disney om att sälja honom.

Han skall vara med i filmen Dumbo den flygande politikern.

Snacka om att Reinfeldt kommer att bli snopen.

KajsaLisa

2 svar

  1. Aha..! Det förklarar en del.

Kommentera

