• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

NYÅRSDAG OCH KAJALKILLAR.

Va Linda, väckte jag dig

”Kajsa skärp dig, klockan är ju nio, det är nyårsdag, klart man sover. Kan du inte ringa igen senare”

”Linda du måste hjälpa mig med en sak, hur ser han ut ?”

”Vem då ?”

”Han som ligger och snarkar med täcket ovanför huvudet i min säng”

”Vad fan är det med dig, vågar du inte lyfta och titta?”

”Jo i och för sig, men jag vill liksom vara förberedd, är det en 40 plussare i Dressmankostym sätter jag på kaffe och brer några skorpor med marmelad, så får han gå sen”

”Ha ha, annars då ?”

”Häller i mig en liter juice så han slipper hångla med ett sandpapper.”

”Satsa på juicen om du har ork, om du nu inte gjorde ett partnerbyte i tunnelbanan på vägen hem igår. Men jag tvivlar, känner jag dig rätt så bjöd du knappast någon på den godsaken.”

Jag kommer i alla fall ihåg den underbara fiskrätten

”Va, berätta, det ligger ingen Dressmankostym på golvet i alla fall”

”Okej, sitter du ned. Mellan tjugo och tjugofem, normal längd och kroppsbyggnad, svart halvlångt hår, svarta stretchjeans, nice ass, svart T-shirt och kajal kring ögonen.”

”Shit, en kajalkille, kommer inte ihåg något, slocknade samtidigt som fyrverkerierna.”

”Ha ha, gjorde du inte alls, har du glömt ballongerna ?”

”Vilka ballonger ?”

”Kajsa, du blev liksom lite fyllfeministisk igår. Du hamnade en diskussion om killar som vägrar gummi. Då var det en kille som provocerade dig och sa att vi tjejer inte vågade ställa krav.

”Jasså, vad gjorde jag då ?

”Öppnade handväskan, började sprätta upp förpackningarna, blåste upp dom och hängde upp dom i kristallkronan.”

”Shit skämde jag ut mig ?”

”Äsch, skit i det, alla var ju dyngfulla, dessutom blev ju kajalkillen intresserad av dig när du tog en ljusstake från bordet och skulle visa alla hur man trär på den med munnen. Tio minuter senare var ni försvunna bägge två.

”Helvete !!!!!! Linda häng kvar i telefonen, måste kolla en sak”

Tolvslaget, fyrverkeriet hemma i min säng har jag inget minne av.

”Vad hände”

”Nej jag var bara ute i sovrummet och kollade lite diskret så han inte vaknade. Jag hade flera kvar, fick lite gravnoja. Han sover på rygg, som tur var. Jag lyfte lite på täcket och kollade, det var svårt att se, men det hängde något längst ut som fladdrade när man blåste på det, så det blev inga kajalkids tillverkade i natt.”

”Du kommer inte att vara besviken när du får se resten.”

”Då ska jag vara tjugofem när han vaknar så han inte känner sig pinsam”

”Glöm det Kajsa, han lär få reda på sanningen, jag har sagt för mycket redan”

”Va”

”Hans kompis ligger just nu och snarkar i min säng”

”Häftigt Linda, en kajalkille till ?”

”Japp, med Nikki Sixxskäggrand på hakan dessutom, nu skall jag gå och lägga mig igen och tycker du skall göra samma sak. Passa på att njuta lite av första dagen, det här året kunde ju inte börjat bättre.”

”Okej, jag är 30 utan plus alltså.”

”Låter bra, gå och lägg dig nu.”

Det här var ju jättespännande, ungefär som när man köper kläder på internet och får ett paket levererat tiil dörren. Nu går jag och lägger mig igen. Jag lovar mig själv att inte tjuvkika innan han vaknar.

Hoppas han inte är lika seg som kajalkillen i den här videon när han vaknar.

Det blir varken Ivanhoe eller bakfyllepizza idag.

To day I`m going nowhere.

Hoppas ni andra fick en lika bra start på året som jag.

Gott Nytt År förresten

KajsaLisa

20 svar

  1. 😀
    god fortsättning på det nya året till dig också
    kramar

  2. Sv: 🙂 där gick vi om varandra liksom 🙂
    god fortsättning……..
    kramar

  3. God fortsättning på det Nya Året…

  4. Åh, kajalkillar ❤

  5. Tänk att du hängt med mig ex antal år nu, jag vet inte hur många – men det är ett tag och endå vet jag nästan ingenting om dig. Tänk vilka historier vi skulle kunnat berätta för varandra.

  6. Gott Nytt År!!!!

  7. Haha åter som en bra början på de nya året. Pizza hade väl inte varit dumt förresten, de kan ju leverera, typ!?

  8. Jag äter fisk ibland, men det där såg inte så gott ut. Men hellre det än mat som har med kebab att göra, för kebab är inte hälsovänligt. Fråga mig, jag har ätit kebab på två olika orter i Sverige och jag spydde som faan. Dessutom hade jag rännskita i flera dagar.
    Så död åt ”mat” som har med kebab att göra.
    Men men, God fortsättning på dig!

  9. Vilken start på året.. 😉 God fortsättning till dig!

  10. Vilken häftig start på det nya året. Ha nu ett fortsatt bra 2012 min vän.

Kommentera

