• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

TOO MUTCH


Från en grantopp

Så här ser ett julbord ut om man är julstjärna.

För mycket släkt, för mycket mat, för mycket av allt.

Allt man orkar med är en gammal långfilm på TV, men den hade i alla fall ett budskap

Jajamennsan, gick på det i år också. Den här helgen är för mycket, magen är uppspänd, till och med mina hjärnceller badar i animaliskt fett. Känner mig helt oinspirerad, kommer inte på ett skit att skriva om. Ni får lyssna på CDn jag fick i julklapp tills jag känner mig bättre.

Men låten påminner om att det är nyår snart också, hur fan skall man orka.

Fast då blir ju hjärncellerna avfettade i alla fall.

KajsaLisa

4 svar

  1. Hej!
    Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band, http://sveonedirection.blogg.se/ Du kommer inte ångra dig 😉

    Ha en fortsatt trevlig dag!

  2. 🙂 vila nu upp dig så att du orkar med nyår 🙂
    kramar

Kommentera

