• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

SHIT VAD AVUNDSJUK JAG ÄR.

Säger bara det, här sitter man som någon jävla okändis och harvar på en blogg i ett sunkigt förortsradhus med eternitväggar och kommer ingenstans.

Facksmil Aftonbladet

Annat är det med Carolina Gynning, börjar inse nu att hela anledningen till att jag hackat på henne tidigare i bloggen, är att jag är ett offer för den svenska avundsjukan och jantelagen. Carolina Gynning har ju efter att hon gått det eftergymnasiala dockusåpaprogrammet på TV 3, gått från klarhet till klarhet.

Hon är konstnär, författare, storbloggare och programledare. Nu skall hon dessutom bli filmstjärna.

Länk

Enligt den här artikeln har hon tidigare varit med i en film, en fransk film där hon var med hela 30 sekunder, men det var många som såg den så det blir flera timmar om man lägger ihop dom.

Hon är bara så jättetrendig och modern, förr så skrev man flera böcker och gav ut dom sen blev man kändis eller gick på teaterskola och blev stjärna så småningom. Nuförtiden är man med i en dockusåpa, blir kändis och sen blir man allt det andra av bara farten.  Om man har talang förstås, RobinsonRobban håller fortfarande på med sin första roman, men det går lite långsamt eftersom han bara lärt sig halva alfabetet.

Det är bara att inse att Carolina Gynning är det största universalgeni som levt sen Leonardo da Vinci

Jämför inte med mig Kajsa, tjejen är ju snygg också.

Just det Leonardo, hon är ju snyggare än dej, förlåt jag glömde det. Men jag har tittat i min kristallkula och insett att det här är bara början på hennes lysande karriär.

OS 2012

Sverige vinner hela tävlingen

Carolina Gynning ställer upp i både modern 5-kamp och 7-kamp. så hon kan vinna 13 grenar totalt. Det blir nytt världsrekord i tresteg med högklackade skor. Dessutom när hon passerar höjdhoppsribban på 2.46, så sparkar hon iväg en boll som för Sverige till final i fotboll mot Brasilien, Zlatan tar den på nick och Argentina är utslaget i kvartsfinalen.

Valet 2014

Carolina Gynningpartiet tar 50 mandat i riksdagsvalet, efter att sossarna rasat ihop. Hon sitter på alla 50 stolar samtidigt och får på det viset fler betalda övernattninglägenheter med en sambo i varje än alla andra riksdagsmän tillsammans.

Valet 2018

Efter att hon fått egen majoritet i riksdagen avgår hon, eftersom hon förstått att Sverige är för litet för henne. Hon jobbar i EU och får ordning på ekonomin, senare under året tar hon plats i FNs klimatpanel. Växthuseffekten byts mot gynningeffekten och hela jorden blir överlycklig eftersom vi får samma väder som på chartersemestern året om.

Nobelpriset i Kemi 2020

Efter alla år så måste hon börja tänka lite på sig själv, för att fortsätta vara snygg till hon fyller nittio uppfinner hon en ny fuktighetsbevarande creme, som blir en succe bland alla kärringar i TaxFreen på Ålandsbåten som markerar plats med handväskorna. Änntligen får dom äta lamkött i hytten efter att dansbandet slutat spela.

Tronföljden 2022

Viktoria skiljer sig från Prins Daniel och abdikerar, eftersom hon inser att hon inte har så mycket att sätta mot. Han gifter om sig med Carolina Gynning och hon regerar Sverige som enväldig drottning. Gynningätten sitter på tronen i tusen år.

Framtiden.

Barnen komme i skolan att få lära sig om Sverige före och efter Carolina Gynning. En uppretad folkmassa kommer att släpa ut Karl den tolfte ur Kungsträdgården, dumpa statyn i strömmen  och kräva en Gynning till häst i marmor där istället. Vi kommer att få en invasion av amerikanska dollarturister och japaner med fjorton kameraobjektiv kring halsen. Dom kommer inte att få nog av guidade historiska Gynningvandringar kring Stureplan. På den nya högtiden Gynningdagen kommer alla barn att sitta klistrade framför TVn för att se gamla repriser på Big Brother, som Kalle Anka på julafton ungefär.

Okej, nu har jag gjort avbön, nu återstår bara en sak. Jag skall deleta mitt värdelösa romanprojekt ur datorn, men först skall jag printa ut det som är klart och ge det till henne så hon kan ha det som toapapper. Sen skall jag kräla i hennes stoft och skrika

Carolina jag är inte värd det här !

I och för sig så är det nog inte bara avundsjuka, jag har nog på tok för lite erfarenhet av Carolina Gynning. Det enda jag sett med henne var ett program på TV4 som hette förkväll. Det lades ned för ingen ville se det. Där sprang hon in och ut i butiker och skrek vi shoppar i Sollentuna centrum var trettionde sekund ungefär.

Men man kan ju inte begära att tjejen skall fixa allt.

KajsaLisa

8 svar

  1. Hahaha fyfan va bra skrivet! Jag länkar vidare på fejan ihop med trettioelva stycken Colgate-Gynningsmileys. Tack för flertalet asgarv 🙂

  2. Underbart! Haha Gynning har verkligen lyckats förvalta sin vinst i BB till skillnad mot andra 🙂
    Kanske att Emma (Robinson) också fick till det förståss.

  3. Och ändå fattar jag inte hennes storhet. Tycker mest hon verkar lite blåst. Men så är jag ju extremt fördomsfull också.

  4. Gynning, en av alla de som blev känd genom att låsa in sig i ett rum och där sedan supa i tv, knulla i tv och allmänt vara en idiot i tv.
    Själv har jag aldrig ens förstått varför folk kollar på skit som dokusåpor där hela programiden går ut på att folk är dumma i huvet.

    Nä, min personliga favorit bland alla dokussåpa-”kändisar” genom åren är nog Robinson-Robban. Inte för att jag tycker att han på något sätt verkar vettig eller så, utan för att han till skillnad från andra patetiska dokussopa-deltagare som Gynning, Linda Rosing och Emma Andersson etc etc erkänner rakt ut att han är ett kändiskåt drägg som gör vad som helst för att synas.

Kommentera

