• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

SATANS JÄVLA INTERNETHELVETE

Bloggat från Pressbyrån mellan två tunnelbanor.

Mitt ADSL har lagt av, det har dom lovat att reparera senast Fredag. Kommer dom tidigare så kommer jag igång tidigare. Dessutom skall jag bort i helgen, så nästa inlägg blir troligtvis ett Fototriss på Söndag kväll. Jag har lagt ut dom kommentarer som kommit in och svarar på dom när allt fungerar.

Ha det så kul allihopa där ute på nätet den här veckan, så klättrar jag på väggarna så länge.

Vi hörs

KajsaLisa

 

12 svar

  1. Ahhh… Fast jag finns kvar här på Söndag, så klättra du på så kommer jag tillbaka!

  2. Passa annars på att nkuta av ”ledigheten” 🙂

  3. Hoppas internet funkar snart igen för Dig. Det är frusterande att vara utan internet, tycker jag…

  4. är det inte bättre med en klättervägg 🙂 nej skämt åtsido, det är inte roligt när internet strular
    kramar

  5. Synd att du är off nu, hade velat höra fin version av Juholt-soppan. Trodde verkligen på honom.

  6. Inget om Juholt, varför??????????
    Lite jobbigt va?

    • Varför jag inte kommenterat Johult, alla andra riksdagsmän som oavsett parti beter sig likadant och det system dom tillsammans skapat, som helt utan kontroll delar ut pengar till höger och vänster, är enkelt. Läs inlägget som du kommenterade en gång till långsamt. INTERNET HAR INTE FUNKAT PÅ EN VECKA !!!!!!!!!!!!

Kommentera

