• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

KOM HEM SENT IDAG

Jag är rätt trött nu och skall gå och lägga mig

Jag har varit ute med mitt alterego och eventat lite, bland andra bloggare i den fysiska världen, återkommer med rapport i morgon, nu skall jag sova. 

Nej, jag är inte full, bara lite degig. Det är ju kanelbullens dag idag. lägger in en liten video dagen till ära.

Hörs i morgon.

KajsaLisa

4 svar

  1. Låter som att du har haft en ganska bra kväll 🙂

  2. Kanelbullar, ja…. någon knäppis bjöd på toscalängd igår. Fast jag gillar ju Tosca förstås, även om det är på kanelbullens dag 😉

Kommentera

