• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

DOKTOR FEELGOOD OCH MR DANGERZOONE

Nu har det alltså visat sig, den före detta arbetsmarknadsministern var förutom arbetsmarknadsminister även två personer på nätet, Mrfeelgood6 och Dangerzone2010, snacka om split personalities. Hur han var som arbetsmarknadsminister vet vi ju och ser resultatet av, men dom andra två personerna ? Var det lite Doktor Jekyl och Mr Hyde över det ? Man stämmer träff på nätet med Doktor Feelgood och fick träffa Mr Dangerzone. Kolla Länken.

Länk

Kan ju vara lite jobbig upplevelse om man inte är beredd på den, för skillnaderna kan ju vara jättestora. Tänk efter själva, eller häng med i mina sexuella fantasier.

Mrfeelgood6

Jag ligger på britsen, väntar på lite retratsex, iklädd en vit morgonrock. I bakgrunden hör jag porlandet från en källa utanför Spahotellet i dom Vårmländska skogarna. Ser inte vad som händer i rummet  eftersom jag har ett par gurkskivor för ögonen. Någon kommer in, ställer sig vid fotändan på britsen och smeker mina vader med fingertopparna, jag tar bort gurkskivorna och ser Sven Ottos ansikte. Mr feelgood at your service väser han och jag bara njuter. Sen dyker han ned vid mina fötter och börjar skrubba fotsulorna med sitt bockskägg. Jag får en sensuell upplevelse och blir av med mina förhårdnader samtidigt.

ELLER

Dangerzone2010

 (Kolla länken, visst är
min röda ögonlapp ihop med latexklänningen
mycket snyggare är Sven -Ottos svarta ihop med
han fula parkas. )

Fängelsehålan är mörk och fuktigt jag står fastspänd mot stenväggen med mitt röda hår utsläppt över den svarta latexklänningen och försöker balansera stövlarnas sylvassa höga klackar mot det ojämna stengolvet. Regeln på den tunga ekdörren dras bort dörren går upp och där står han, Sven-Otto-Dangerzone.2010, kan inte se hans ansikte på grund av läderhuvan. Du har varit en olydig kvinna skriker han, sen låssar han mina handfängsel och kedjorna faller med ett rassel ned mot väggen. Det pirrar i hela mig, tänk om han blir för våldsam, får inte glömma säkerhetsordet.

Han sätter sig på sträckbänken, jag ligger över hans knä och får smisk på stjärten.

”Dominera mig dominera mig” tjuter jag.

”Du har varit olydig och skall prövas mot hela arbetsmarknaden kvinna” skriker han.

När han tvingar mig att leka papperslös invandrare och skrubba herrtoa med bara händerna på en av Stockholms innekrogar, har jag fått nog och skriker säkerhetsordet.

AFTONBLADET !!!!!!!!!!

Han avbryter genast leken och springer och gömmer sig i skåpet med piskorna. Jag tar en vätskepaus och tömmer träningsflaskan på vatten, fan vad man blir varm när man går klädd i gummi.

Jag knackar på skåpet och frågar om vi skall fortsätta.

”Nej, jag har avgått” hör jag honom mumla innifrån skåpet.

Låter väl spännande, undrar vad han kallar sig nuförtiden, skall forska lite på nätet. Rollspel kan ju vara kul.

KajsaLisa

10 svar

  1. Mister Clittorin ursäka Littorin har tydligen många skepnader gömda.

  2. Enligt vissa rykten lär det ju inte bara vara arbetsmarknadsministern Sven-Otto som har ägnat sig åt det, utan även självaste statsministern. Så det där med förtroende från Reinfeldt är det väl i så fall självklart han kvar, åtminstone i detta avseende…

  3. Snygg gosse. Jag undrar hur han tänkte när han skaffade sig sina nicknames………… Feelgood jänma datum Dangerzone ojämna eller tvärt om…… En av våra svenska pojkar i regeringsställning 😦

    • Precis, det gäller att ha koll på almanackan så man vet om man skall ha vit badrock med gurkskivor eller latexdräkt med högklackade lackstövlar. när man skall träffa honom. Kan bli tokfel annars.

  4. Hahaha oslagbart! Nu kommer jag skratta gott hela natten och det tackar man ju för 😉

  5. Underbart, tokroligt och inte så lite skrämmande!

Kommentera

