• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 2 andra följare

  • Kategorier

DET BLEV INTE BÄTTRE ÄN SÅ HÄR.

Det var en gång för länge sen en flicka som hette KajsaLisa. Alla dom andra flickorna sprang runt aspackade i skogen och letade efter ett ragg, men inte KajsaLisa hon hade sitt eget favoritställe under en gran, där hon satt hela dagarna, stirrade in i en björk och fick kottar i huvudet. Alla blev oroliga och frågade ”KajsaLisa, varför krökar inte du med dom andra tjejerna.”

Men KajsaLisa skakade på huvudet, ”jag trivs bättre här där jag kan ha det lugnt och skönt och få kottar i huvudet. ”

Och dom var så fina och förstående fast dom var så packade, att dom lät henne sitta där och vara funktionär.

Tiden gick och hon blev sexigare och sexigare, tillslut var hon sexigast av dom alla. Alla dom andra flickorna ville bli uppraggade, men inte KajsaLisa, hon tyckte fortfarande bäst om att sitta i stirrande in i björken och få kottar i huvudet.

En dag kom en hunk med lustiga vandrarkängor alla dom andra tjejerna visade upp sig och försökte bjuda honom på sillunch och fylla honom för att få följa med honom in i vindskyddet. Men inte KajsaLisa, hon var helt begraven i kottar och syntes inte.

Och har ingen grävt fram henne så sitter hon väl där än och stirrar in i björken.

SHIT !!!!!!!! Nu ramlade det ner kottar i huvudet igen, jag somnade visst.

Vilken konstig dröm,den handlade om tjuren Ferdinand, men ändå inte. Kan det inte dyka upp någon snart. Det känns just nu som det är paybacktime. Tre gånger har jag deltagit i den här helt vansinniga hajken under Kristihimmelsfärdshelgen med mina gamla scoutkompisar och annat löst folk. Jag har  träffat killar, haft sillunch i skogen, blivit full, snuskig och lycklig.

Men inte i år.

För att detta skall kunna genomföras så måste den organiseras, i år var det min tur. Dom skall gå ungefär fyra mil i skogen, på vissa platser så sitter vi i kommiten utplacerade för att leda olika tävlingsmoment. Jag har byggt en knäckebrödsbana.

Vad fan är det då?

En klassisk gren i scouttävlingar, inte lika klassisk som att koka såpvatten i konservburk på tid men nästan. Man gör en bana genom skogen med ett sisalsnöre, som man hänger mellan träden, på vissa ställen kan man jävlas ( vilket jag naturligtvis gjort ) och linda ett varv runt ett träd eller slänga det över några grenar högt upp. Sen hänger man en knäckebrödskaka så snöret går genom hålet i mitten. Det gäller sen att flytta knäckebrödet hela banan på tid utan att det går sönder. Snart dyker nog dom första upp. Hoppas det blir dom där killarna som vi parade ihop med dom där tjejerna som såg så där nykära ut. Skall bli jävligt kul att se hur dom lyckas få knäckebrödet över tjärret där sisalsnöret går. Så där lagom vinliga efter sillunchen.

I GIVE THEM HELL.

Nej, nu skall jag inte sitta och tycka synd om mig själv. Det här lär inte bli lika mysigt som förra gången ( se ”How to have sex i the woods part 2” under fliken Sexnoveller ) men vi har haft jättekul när vi lagt upp hajken. Kör runt på skogsvägarna med bil för att hinna med, så jag får inte supa, men jag slipper ju släpa runt på en tung ryggsäck i värmen och att bara sitta här i skogen och lyssna på fåglarna är så himla avslappnande i det fina försommarvädret.

Jag har ingen aning om vad det är för fåglar, har aldrig brytt mig. Jag kan ju sitta på en uteservering inne i stan och spana in lättklädda killar som går förbi så här på sommaren, fast jag inte har en aning om vad dom heter och det fungerar ju lika bra ändå.

Det är  känslan som jag är ute efter i bägge fallen.

Jag har fått en del uppslag till bloggen, när jag suttit här och låtit tankarna flyta fritt. Det lär inte bli någon sexnovell på den här hajken, men å andra sidan så har jag ju inte skrivit klart ”KajsaLisas Mission Impossible del 3” som handlar om mitt ragg i Malmö under Första maj, så lite snusk i bloggen blir det nog i alla fall.

Vänta, jag hörde röster, nu är det nog första gänget på väg fram på stigen, måste sluta nu.

Men vi hörs i morgon.

KajsaLisa

28 svar

  1. sexigare och sexigare? Host..ok 😛

  2. Haha det var det roligaste jag läst på länge. snor den övre delen..
    det är därför jag är så dålig på fågelnamn alltså för att jag inte bryr mig

  3. Hahaha! Kottar i huvudet är inte det sämsta;) Fullt av mat för en hungrig KajsaLisa….bättre än att åka till Tyskland i alla fall…….

  4. Äsch – namnen är väl skitsamma så länge de är sexiga och sköna i sängen? =)

  5. Hoppas skogsvistelsen varit trevlig. Vädret verkar åtminstone ha varit bra…

  6. hur många kottar var det just i det trädet du satt under tro – hahahaha, satt själv på en sten och fick en massa tallblommor i håret 🙂 fast det kändes ju förstås inte
    Sv: en regnig Göteborgs-tripp du hade, vår var varm och solig
    ha det gott – kram

  7. Snusk gillas 😉

  8. Hejsan Svejsan!

    Norpade KOTTE sagan af Kloppan, fick rättelse av VEIKEN, och har nu fixat till med med LÄNK till Din blogg! 🙂

    Kram
    Stevie

  9. fick du kommentaren? om stölden jag gör till fb men jag hänvisar till dig;)

    • Det är okej, du får naturligtvis sno den. Däremot lägger jag inte ut din tidigare kommentar eftersom du hänvisar till ditt eget namn och du har bloggat med en viss intrigitet. Det spelar kanske ingen roll, men det är en principsak, jag vill inte göra så mot andra bloggare. Vill dom visa sina riktiga namn så får dom göra det i sin egen blogg. Tyvärr har jag inte facebook, bloggen och annat skrivande tar redan för mycket tid och är dessutom roligare. Men om jag skaffar det så kommer jag naturligtvis att lägga till dej.
      Kul att du hörde av dig i alla fall, kan man hoppas på några nya kloppaninlägg kanske 🙂

      • ja man vet ju aldrig. tänkte att du inte hade fb fakt i skt. du är ju lite ”käringa motvalls”;)

        ha det så bra. tittar in hör ibland 😉 ska skäroa mig go kommentera lite mer

      • Ingen fara, jag tycker bara att det är kul att höra av dig, men som jag sa så saknar jag ditt bloggande, det var det jag menade 🙂

    • kom nyds hem ifrån krogen därav stavningen; )

      • Visst är det ett helvete när knapparna inte kan vara still på tangentbordet, brukar drabba också när jag skall blogga sent på fyllan 🙂

  10. har du fptt några bedök eller dket dem i det?

  11. och idag har jag inte varit på varit på krogen men jag är inne på mobilen

Kommentera

