• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

GÅ NER I VIKT MED KAJSALISA.

LCDF, LOW CARB, NO FAT, LIGHT PRODUKTS.

Ja ja, vi känner alla igen det här. VI räknar kalorier, kolhydrater och annat som galningar. Fram till cirka 16.00 på fredagarna, sen orkar man inte laga mat, så det blir ett besök på en hamburgerkedja, eller hämtpizza. Man måste ju få vila upp sig efter jobbet eller hur. Köper några påsar chips på vägen hem som sköljs ned med Cola eller öl. Fredagsmyset övergår sen i Lördagsmys som ser exakt likadant ut. Sen kommer dom där tröstbakverken på Söndagskvällen. Eftersom vi har ångest över allt vi proppat i oss  i helgen och att vi skall gå till jobbet på Måndagen igen. Sen sitter vi åter och räknar kolhydrater på lunchen.

Vi har alltså fem dagar på oss att komma ned i den vikt vi hade innan klockan 16.00 förra Fredagen.

Kan ingen stoppa det här jävla ekorrhjulet.

Nu skall jag göra det läs inlägget under (Länk). Eller förresten, Fredagsmyset är ju lika heligt som Julafton och jag tror på frivillighet. Därför har jag  lösenordsskyddat det. Inget speciellt egentligen, lite text och lite bilder från nätet bara. Men när man läst det så finns risken att man tappar lusten helt att fredagsmysa. Lösenordet är ett sammansatt ord på engelska som börjar på junk och slutar på food  så ni får själva tänka ut vilket ord det är. Nu har jag varnat er, så gnäll inte på mig sen när bäst föredatumet på ostbågarna gått ut.

Ni andra kan ju skita i det här, gå tillbaka till TVsoffan och slafsa i er.

KajsaLisa

4 svar

  1. Visst är det så för många att fredagsmyset tar man inte bort. Men jag hade fredagsmys varje dag, så när jag vägde 96 kilo gjorde jag bot. Nu väger jag ca. 73 kilo.

  2. Glömde bara säga att cd:n med Within Temptation The Unforgiving är suveränt bra.

Kommentera

