• Prenumerera

    bloglovin
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör sällskap med 3 andra följare

  • Kategorier

MIN SNUSKIGA 25-ÅRSFEST ELLER MIN BROR HETER OCKSÅ BENGT

Min snuskiga 25-årsfest eller min bror heter också Bengt.

Hej då var det över, jag är 25 år gammal, jag har ju lovat att återkomma om festen men jag har mina betänkligheter. Jag har ju lovat, men hur mycket kan man lämna ut sina anhöriga. Visst hade vi kul men…..

Jag har tagit följande beslut jag lämnar ut mig själv fullständigt, är man bloggare så är man. Men för att skydda dom andra kommer jag enbart att berätta  vad jag sa, (vad jag tänkte), och vad som hände.

Det kan bli lite svårt att läsa men försök.

Vi tar det från början. Jag fick hjälp av mitt underbara tjejgäng att organisera det hela. Vi fixade mat och bordsplacering, eftersom dom flesta av oss är singlar så vart det killbrist men dom fixade fram några sådana också. Vi var totalt 30 stycken på festen jag skulle få en kille som heter Bengt brevid mig, samma namn som lillebrorsan. Nu kör vi.

19:21…..Gästerna anländer Hej hej Kram kram

19:43…. Välkomstdrinksmingel. Välkomna allihop (Undrar om han som står och pratar med Linda är Bengt, snygg är han i alla fall).

20:07…..Alla har satt sig för att äta. Jaha det är du som är Bengt, min brorsa heter också Bengt……. Jaha ni känner varandra.( Fan det var inte han).

20:17……Helan går sjung hopp faderallanlej.

20:23…..Helan går sjung hopp faderallanlej

20:53…..AnnaLena vilket gott lådvin du tog med kan man ta ett glas till

21:10…..AnnaLena vilket gott lådvin du tog med kan man ta ett glas till

21:22…. Jaha vad pysslar du med då ? …… Jag jobbar som undersköterska (han är rätt mysig faktiskt, verkar lite blyg bara.)

21:28……AnnaLena vilket gott…..Jasså det är slut nu men det gör inget jag tar en öl i stället. ( Fan jag tror jag supit honom snygg också)

21:44…..Ta lite mer Baileys till kaffet jag har en flaska till jag ska i alla fall ha, grabbarna vill väl ha Whisky. ( Jag tar nog lite sånt också)

21:49….Ååååå vilket vackert tal jag blir jätte generad, jag tror mitt ansikte får samma färg som håret hi hi. ( Nu får jag ta och sluta använda den där gamla clyschan ska jag vara grå i ansiktet när jag fyller 40)

22:06….Ska vi ta undan bordet och sätta på lite musik. (Nu skall jag dansa med honom)

22:18…Nej ta bort handen jag vill inte vi dansar i stället. ( Han kanske inte är så blyg som jag trodde)

22:23… Nej Linda låt bli stereon ! Man kan inte dansa tryckare till Iron Maiden. ( Hon är ju stupfull) Bengt kan du ta och hjälpa Linda……..Nej inte du vi dansar ju……. Jasså heter du också Bengt, samma som brorsan.

23:02….I dont want to close my eyes i dont want to fall asleep ( Jag bara älskar den här Aerosmith balladen fortsätt att dra fingret upp och ned för nacken på mig känner mig som gele) mmmmmmmmm……

23:07…. Ring ring telefonen ringer. ( Fan inte nu) Jag tar det.

23:08 Kajsa  ………Linda! Vänta jag hämtar henne.

23:09  Har någon sett Linda va har hon låst in sig på toa…….Med brorsan fan hennes ex är i telefonen hon glömde Amandas gossedjur när hon lämnade ungarna.

23:12 Jag har en skruvmejsel jag öppnar det är många som behöver komma in . Toadörren går upp.

23:13 Herregud !!!!!!!!!…Slår igen dörren.

23:13.30 Eeeeh jag måste fixa en sak där inne. Tjejer det finns en toa på övervåningen killarna kan väl ta dungen bakom lekplatsen den ligger bara runt hörnet.

23:14…..Marie kan du komma och hjälpa till lite?

23:15    Du det är liksom lite pinsamt. Öppnar dörren. Ja du ser själv… Jaja skitkul skratta inte dom sover bägge två. Jag har Lindas ex i telefonen kan du fixa det här……… Det är bara att du drar upp Lindas byxor………Nej du behöver inte leta efter nåt gummi hon kör piller det vet jag ……….. Brorsan äh du behöver inte stoppa in den igen om du tycker den är äcklig att ta i, låt den hänga ute. Lägg en badhandduk över och rulla över honom på sidan så folk kommer förbi.

23:17 Tillbaka vid telefonen…Nej men hej Amanda mamma är lite trött hon sover förstår du…………Vadå om mamma har pussat på någon, nej det tror jag inte (Herregud hon skulle bara veta)……..Har pappa en tjej där han pussar på hemma …….. Tycker du alla föräldrar skall ha någon att pussa på…….Du jag tror att mamma har pussat lite på min bror……..Nej du skall inte få fler syskon……..Vadå har dom sagt på dagis att drar man ner byxorna och pussar på någon så blir det barn………Hörde du att jag sagt det……Nej det har jag inte sagt……..Visst mamma ringer i morgon natti natti.

23:20… Herregud vilken röra nu skall jag ha något att dricka och någon att pussa på.

23:22.. Där är du ju ledsen att det tog lite tid snällt att du väntade puss puss ( Vilken tur att ingen hann sno honom. Yipiiiii jag är kär )

2:02 I sovrummet… Jag vill ……..Jo men då var vi inte ensamma nu vill jag jättemycket.

2:17 Brak crash……Vad hände……. jaha………  Nej vi är i sovrummet ……..Vad var det du hette nu igen……..Samma som Brorsan …… Bengt är här också………Okej ni fixar det…..Bra.

2:18… Äh det var bara AnnaLena som ramlade in i bokhyllan. Hon brukar göra det när hon druckit för mycket, det är ingen fara hennes kille fixar det och nu skall vi fortsätta ha intimt umgänge lillavän. ( Nu vill jag inte bli störd mer det är min dag och min…hela rummet snurrar ju)

2:41… Nej vänta lite hos hos mig käkar man kola med papperet på…… Har du inga? ……. Men jag har i lådan i nattduksbordet ….. Når du……Bra

2:43… Vänta ska jag hjälpa till. (Va kul det är ju som att klä på dockor när man var liten.)

2:45… Nu sitter gummit på plats känns det bra?

2:46 … Hallå lilla gubben vakna, vakna ( Jaha då var det roliga slut fan också.)

2:49…..ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Medan jag sover mig genom natten med mina brustna illusioner som huvudkudde, kan ni väl titta på en partyvideo. Jag såg den här gruppen för ett par år sedan som förband till Motley Crue dom har attityd.

9:35….. ( Oj jag somnade visst är det ljust redan. Rummet snurrar fortfarande. )

9:38…..  Hej har du vaknat.

9:40 ……Vi kan väl ta det lite lugnt och äta frukost sen jag tror alla har gått.

9:43 …….Titta den hänger ju kvar fortfarande hi hi hi den ser ju ut som en liten tomte med skägg och allt.

9:44……Nej jag menar inte så förlåt jag menade inte att den var liten bara att den var söt, en söt tomte. ( Fan nu får jag skärpa mig så där säger man inte till en kille dom kan ju ta det jättehårt jag är nog full fortfarande.)

9:51…..Om det hände något i går? Du har nog missat något, tomten gjorde ett jättebra jobb. Det är inte ofta man får så här många klappar. ( Jag säger inget jag vill inte knäcka honom han verkar ju så snäll.)

10:26 Vid köksbordet …..Vill du ha Kaffe eller The?

10:38… Usch vilken huvudvärk jag börjar få du vad var det du hette nu igen når du magnecylen på hyllan.

10:39… Jaha Bengt, det heter min Brorsa också ………. Va  känner ni varandra.

Nu har han gått och jag sitter framför datorn jag borde kanske läsa igenom inlägget KajsaLisas hemliga klubb innan jag släpper det. Nej jag orkar inte jag ber om ursäkt i början och kör Spara och publicera det får duga som det är.

KajsaLisa

Ni på Slitz uuuuhbp nej vi hörs jag måste ut på muggen och spy.

 

Skrivet av kajsalisa 10 december 2008 klockan 17:42

Kommentarer

Jisses vilket garv jag fick här😉
Skrivet av Diana 2008-12-14 kl 12:45
kajsalisa svarade 15 december 2008 klockan 02:05:
Och jag fick en jävla huvudvärk…….KajsaLisa

jag har alltid ironi i mina blogg inlägg…
Skrivet av Inte Black Jag LR 2008-12-11 kl 11:22
kajsalisa svarade 11 december 2008 klockan 20:06:
Det är ironin som gör livet värt att blogga…KajsaLisa

14 svar

  1. Aha nästa gång 40 då börjar livet ?

  2. Vilken tur att öronen sitter där dom sitter, annars hade munnen gått runt!
    Du tog en genväg va?
    Tio år på ett dygn,måste du åldrats🙂

  3. haha låter som det var värt huvudvärken iaf..
    sv: gjorde som du sa för du har helt r´ätt det kan förringa betydelsen av det övriga i brevet

  4. nu får du allt ta o rycka upp dig med den här bloggen🙂
    semester?

  5. jag länkar hit istället då jag tycker att du ska komma igång 🙂

  6. ja nu syntes den. när jag skulle gå in härifrån till gamla blogg stod det däremot att det var fel adress

  7. haha den var bra. lägg ut den på din blogg. jag tycker inte att din inspirationsförmåga är down

Kommentera

